Heipä hei blogini lukijat!

 

Nyt on siis jo Maaliskuu ja kohta lähestytään ensimmäistä cosplay-tapahtumaa, johon aion mennä. Liput ovat jo myynnissä, mutten tiedä, pitäisikö ostaa ne sieltä paikanpäältä vai Urumin nettikaupasta...

Vaihdoin siis tänä vuonna blogin sivupohjaa vähän kesäisemmäksi, sillä kohtahan se kesä tulee ja minulla pitäisi jo tuolloin olla se puku valmiina, mutta mitä olenkaan tehnyt kaikki nämä vuodet? Roolipelannut? Ei, suinkaan, olen myös aikonut valmistaa sitä pukua tänään, saa nähdä telonko joko itseni tai pukuni siinä samalla, koska olen tumpelo ompelukoneen kanssa!

Tänä vuonna olisi tarkoitus cossata Inuyashaa kyseisestä sarjasta, sillä koko sarja on ollut minulle hyvin rakas ja on sen ansiota, että minun manga- ja anime-harrastukseni on lähtenyt käyntiin, kiitos tuon sarjan. Olen jo ostanut peruukin Kuopion käherrystarvikkeesta sekä kankaat Eurokankaasta. Ainut ongelma sen puvun kanssa on se, etten tiedä, miten ne housut tekisin? Ja muuten ennen Animeconia, tulevassa Desuconissa tulee kunniavieraaksi Noriaki Sugiyama (joka on ääninäytellyt mm. Naruton Sasukea ja Hetalian Englantia), tulee siis vihdoin ja viimein Suomeen!! Rasittavaa, etten pääse sinne... Desucon järjestetään liian kaukana...

Eli siis nyt vielä kerron keitä cossaan tänä vuonna:

Animecon - Inuyasha (sarjasta Inuyasha)

Ino Yamanaka (Narutosta se bitchy)